ساخت تخت خواب

  • ۰
  • ۰

یکی از مهم ترین دوره های زندگی برای هر فردی سنین نوجوانی است. یک نوجوان به دلیل انرژی بالایی که دارد نیازمند محیطی گرم و پر از پویایی است. با ایجاد یک فضای مناسب برای مطالعه و سرگرمی می توانید یک فرزند اجتماعی تربیت کنید. در طراحی دکوراسیون یک اتاق خواب زیبا مدل تخت و کمد تاثیر زیادی دارد.

بهترین ایده برای ساخت تخت خواب نوجوان

سرویس خوابی که در تصویر مشاهده می کنید می توان یک ایده بسیار عالی برای اتاق فرزند شما باشد . ایمنی کودکانی که از محصولات ما استفاده می کنند اولویت اول ما است.

این تخت خواب از بهترین چوب ساخته شده است و تمامی جوانب این تختخواب برای اولین بار با استفاده از نرم افزار سه بعدی طراحی شده است ، که تضمین می کند کلیه موارد ایمنی به درستی مورد بررسی قرار گرفته است.

طراحی ، اجرا و ساخت انواع محصولات چوبی

مجموعه اسپرلوس دکور با سال ها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند. برای سفارش و ساخت محصولاتی که در سایت می بینید، با ما تماس بگیرید.
یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.
شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید :  ۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
 ۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹

مجموعه اسپرلوس دکور با سالها تجربه در  طراحی و ساخت  دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت  برای شما اجرا کند.
برای سفارش و ساخت محصولاتی که در تصاویر می بینید، با ما تماس بگیرید.
همچنین در حال حاضر انواع تی وی ست ، میز ناهارخوری ، کتابخانه ، میز مدیریتی ، کمد و قفسه و تخت خواب در اسپرلوس دکور طراحی و ساخته می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی